Kako tvoja omiljena marketing agencija koristi 4(5) osnovne funkcije menadžmenta u svom poslovanju?
Dugogodišnje iskustvo nas je naučilo da se ne treba zadovoljiti malim stvarima, već težiti ka većim. Misli globalno, deluj lokalno. Kao što se kuća gradi od temelja, tako se i firma gradi od osnov...
S(a)veti Instagram - Kako do više interakcija?
Dobar dan, dobro mi došao dragi čitaoče! Prošlo je sasvim dovoljno vremena od poslednjeg čitanja – da budem precizna prošlo je tri nedelje! Elem, nadam se da si sve lepo prostudirao, primenio i ost...
S(a)veti instagram:
KAKO DO VIŠE INTERAKCIJA?
Znate onu čuvenu „Ko nema u vuglu, ima u Google-u“? Odlično, po istom principu skrojili smo novu krilaticu „Koga nema na Instagramu, bez njega se ...
Prednosti dobro dizajniranog sajta
Živimo u doba digitalne revolucije. 3.5 milijarde ljudi imaju pristup internetu. Prema najnovijim podacima, trenutno postoj...
5 najčešćih marketinških grešaka i kako ih izbeći
Kako ćete negde stići, ako ne znate gde zapravo idete? Nedostatak adekvatne marketinške strategije može da bude veoma skupa greška.
Dobro osmišljena marketinška strategija povezaće vas sa p...
Dizajn u biznis strategiji
Većina preduzetnika usmerava svoju pažnju samo na proizvode i usluge, zaboravljajući koliko je važan način njihove promocije kao i to kako predstavljaju svoju firmu i svoj brend. Kako bismo razumel...
Šta je SEO optimizacija i kako vašem biznisu može pomoći
Ovu temu smo izabrali pošto se, po iskustvu u saradanji sa našim klijentima, pojavila kao No1 tema za koju još uvek k...
Ko je sada bez web sajta, taj ne postoji
U vreme svetske pandemije, kada su na snazi vanredne mere, a ljudi najveći deo dana provode u svojim kućama ili stanovima vreme provedeno na internetu se znatno poveća...
Kako zadržati postojeće klijente tokom vanredne situacije
Svi smo svesni ozbiljnosti situacije koja nas je u svakom životnom segmentu zadesila. Pandemija na svetskom nivou, gde je veliki broj ljudi u k...
Kako izgraditi brend - 11 jednostavnih koraka
Prepoznatljiv brend je najdragocenija prednost koju kompanija može da poseduje. Na osnovu istraživanja kompanije Nielsen, 59 odsto p...
Social media potrošačka arena
Danas su društvene mreže kompletno promenile interakciju među ljudima što utiče na marketare da više vode računa o tome šta se dešava u potrošačkoja areni
U eri pre društvenih mreža, market...
Koboti i roboti, šta su i kako se koriste?
Šta su to koboti?
Kobot (Cobot) ili ko-robot je skraćenica iz kolaborativnog robota što je značenje za robota koji radi u fizičkoj interakciji sa ljudima u zajedničkom radn...
Veštačka inteligencija u Content Marketing-u - Šta je i kako je koristiti?
Bez obzira koji sadržaj pišete ili koje priče priča vaš brend, postoji velika šansa da uz pomoć mašina to radite još bolje.
Veštačka inteligencija (AI), uprkos svim promenama i dešava...
Uspešan događaj? Da li je zaista lako organizovati ga?
Često mislimo da je organizovati događaj piece of cake, da imamo još puuuuno vremena, da je sve što nam je potrebno na dohvat ruke... i tako se sa organizacijom počne u minut do 12... Da bismo vam ...
Analitika društvenih medija: koristiti brojke pravilno
Velika je razlika između podataka i informacija - da ona nekada može biti suptilna, ali definitivno postoji. Kompanije danas ulažu ogromna sredstva i napore kako bi ostvarili željenu komunikaciju s...
Nije zlato sve što sija
Često nas klijenti pitaju šta u stvari predstavljaju momenti istine? Zvuči previše jednostavno da bi tako i bilo, ali u osnovi zapravo i jeste: Momenti istine su sve "kritične" situacije na koje je...
Digitalni marketing u 2019.
Kako smo uveliko u 2019. godinu, nije zgoreg sumirati predviđanja o ključnim trendovima u oblasti digitalnog marketinga za tekuću godinu. Mi smo izdvojili 5 za koje smatramo da su najrelevantniji, ...
Kreativna rešenja za Dan zaljubljenih
Za neke je Dan zaljubljenih ili Sveti Trifun jedan od najromantičnijih dana u godini, prilika da voljenoj osobi na poseban način iskažu emocije, daruju neki lep poklon, oni nezaljubljeni da se zalj...