marklab-logo
ML_STAFFINO logo

Kvalitet je važan!

MarkLab je zvanični strateški partner za zapadni Balkan kompanije Staffino, koje je revolucionar na polju inovativnih rešenja za Customer Experience Management. 

U sklopu poslova koje obajvljamo  u našoj QualityLab klijentima nudimo najsavremeniju web CXM platformu, koja pruža novi nivo za merenje angažovanja i zadovoljstva klijenata kompanijama širom regiona. Sa izuzetnom stručnošću u maloprodajnim lancima i posebnim fokusom na sektor farmacije i drogerija, Staffino platformu izmedjuostalog mogu koristiti komunalne usluge, auto industrija, finansijski sektor, telekomunikacione i usluge Call centri. Platforma je kreirana da prikupi povratne informacije kupaca u realnom vremenu, analizira interakcije kupaca i pruži uvide koji se mogu primeniti kako bi se poboljšalo celokupno korisničko iskustvo. Platforma koristi naprednu veštačku inteligenciju (AI) za sumiranje, analizu i generisanje detaljnih izveštaja za nekoliko minuta, nudeći revolucionarni pristup upravljanju korisničkim iskustvom.

staffino sc
001 kvaliti

Koje su prednosti koje klijenti dobijaju upotrebom ove CXM platforme:

• Platforma u kojoj je implementirano sve na jednom mestu za merenje iskustva korisnika, bez potrebe za dodatnim angažovanjem eksetrnih subjekata koji se bave merenjem i istraživanjima. 

• Bolji uvidi u iskustvo kupaca: Koristi se napredna analitika kompanije Staffino da bi se steklo dublje razumevanje potreba i preferencija kupaca.  

• Povratne informacije u realnom vremenu: Brza i jednostavna implementacija poboljšanja na osnovu povratnih informacija korisnika u realnom vremenu, obezbeđujući brz i dinamičan pristup I odgovor na zadovoljstvo i potrebe kupaca. 

• Sveobuhvatna CX i EX rešenja: Od prikupljanja povratnih informacija do dubinske analize, Staffino platforma pokriva sve aspekte upravljanja korisničkim iskustvom. 

• Stručno savetovanje o korisničkom iskustvu/iskustvu zaposlenih i posvećenom menadžeru  

• Uvidi zasnovani na veštačkoj inteligenciji AI: Staffino napredna AI tehnologija se koristi da bi se u realnom vremenu steklo dublje razumevanje potreba i preferencija kupaca kroz brzo sumiranje i analizu. 

• Regionalna ekspertiza: Iskustvo MarkLab na lokalnom tržištu za digitalna marketing rešenja kako bi se efikasno implementirala Staffino CXM  platforma. 

Zadovoljnih klijenata

0 +

Država

0 +
Mesečnih Povratnih Informacija
0 +
Industrija

0 +
Personalizovanih Kontrolnih tabli
0 +
Aktivnih Menadžera
0 +
staffino img 04

Optimizujte korisničko iskustvo na svim tačkama kontakta

Prikupite povratne informacije i iskustva kupaca o vašem Kontakt centru, terenskom osoblju, prodajnom sektoru, proizvodima i ostalim uslugama kako biste unapredili korisničko iskustvo.

Kompatibilno sa SAP Field Service Management rešenjem

Praitie učinak Vaših zaposlenih, njihovim zadovoljstvom na poslu i brzo i jednostavno unapredite kritične momente od značaja za njihov ostanak u Vašoj kompaniji. 

Iskustvo potrošača

icon0 (1)

AI analiza

icon0 (4)

Praćenje zadržavanja

Iskustvo zaposlenih

Priznanje zaposlenima

icon0 (2)

Performanse zaposlenih

CX Rešenja u Praksi:

Pretvorite uvide o korisnicima i zaposlenima u svoj ultimativni motor rasta

staffino img 01

Merite zadovoljstvo korisnika putem našeg  prilagođenog interfejsa UX, osnažujući vas i vaš tim da brzo rešavate probleme korisnika i osigurate da svaki korisnik ode sa osmehom.

steffino review 01

Kreirajte Vama prilagođene ankete za poboljšanje angažovanja i zadovoljstva zaposlenih i uvedite elemente igre na svoje radno mesto uz takmičenja bazirana na performansama i uzbudljive virtuelne bedževe.

Iskustvo kao Investicija

Smanjite troškove, otkrijte skrivene prodajne prilike i identifikujte zaposlene koji možda propuštaju prilike za dodatnu prodaju kako biste povećali svoju dobit.

steffino review 03

Tu smo da sa Vama podelimo naše iskustvo, znanje i ideje i stavimo Vam ih na raspolaganje

Niste sami!

Isprobajte Staffino online XM platformu besplatno!